Monday, April 6, 2009

Travel to Sarawakian.....

Masing-masing dengan gaya masing-masing......hahahah....
my boss, me, Faizal Rodzak, Abg Sham & Hanafi........
kesemua staff dari unit Formaliti Trade Mark telah berkursus di Sarawak selama hampir seminggu.....ini juga merupakan trip pertama aku ke Sarawak.........byk jugak aku borong barang......tikar sarawak, kek lapis Sarawak......dan tak lupa juga makanan yang baru menjadi 'fouvarite' aku mee kolok & manok panggang (ayam nama tempatannya)........
mee kolok tu aku rasa mcm maggie Cintan pun ade......lebih kurang jerk......tak tau la ape yang special sangat.......laksa Sarawak je aku tak berkesempatan nak rasa.......pasal jadual tu kadang-kadang padat sangat.......terima kasih jugak kepada Cik Sudiana dan Puan Dewina yang sedikit sebanyak telah 'guide' aku dan kengkawan sepanjang di sana......diorang la yang suggest barang mana yang murah.......yang terbaik.....baguih dok ada....hehehe......

No comments:

Post a Comment